Nad morzem jedziemy na Hel

Święta Wielkanocne postanowiliśmy spędzić inaczej niż zwykle, czyli we dwoje z rowerowymi wycieczkami nad morzem.

Udało nam się znaleźć nocleg w Ostrowie u sympatycznej rodzinki. Polecamy pokoje gościnne "Koja Ostrowo". Zostaliśmy powitani świątecznym wielkanocnym śniadaniem, co było dla nas ogromnie miłym i smacznym zaskoczeniem.

Na Hel jest jedna możliwa droga, więc nie  było w niej żadnego trudu - cały czas prosto. Samochód zostawiliśmy we Władysławowie i spokojnym tempem jechaliśmy przez Chałupy, Jastarnię do naszego punktu docelowego - Hel. Święta Wielkanocne to idealny czas, aby zrobić sobie właśnie wycieczkę w to miejsce, ponieważ w szczycie sezonu letniego jest bardzo oblegane przez turystów.

Chałupy

Hel

Kolejnego dnia pojechaliśmy do Rezerwatu Przyrody - Bielawskie Błota, które położone są na południe od Ostrowa.
To obszar ponad 700 hektarów objęty ochroną, gdzie podziwialiśmy teren bagien, mokradeł, wrzosowisk i torfowisk.
Na terenie rezerwatu posadowiona była wieża widokowa, z której mogliśmy zachwycać się krainą dzikiego krajobrazu.

Łącznie wyszło nam ok. 105 km. To były naprawdę udane Święta.

1. Świetny blog 🥰 piękne ujęcia 🥰🥰

2. No i o to chodzi, aktywny wypoczynek to świetna sprawa, a na Helu na pewno jest co robić. Co do sportów wodnych to też warto spróbować sobie z deskami SUP. Na stronie https://gosup.pl/deski-sup-141 można się w takie zaopatrzyć.

1. Dziękujemy bardzo Paulino ! Kusząca oferta a my lubimy nowe wyzwania ;) Rowerowe pozdrowionka ;)